identiteit

Een nieuwe identiteit voor IVN Instituut voor natuurrecreatie en duurzaamheid

Ter illustratie onze ervaring met het IVN en NAPK

PROJECT MET IVN

Door IVN, een natuurorganisatie met 170 lokale afdelingen en 20.000 leden, werd ons gevraagd om een nieuwe identiteit te ontwikkelen. Tijdens presentaties aan diverse bestuurslagen viel men voor onze frisse huisstijl, gebaseerd op een 30 jaar oud logo met de vorm van een lelie. Deze nieuwe corporate identity werd met succes doorgevoerd in alle uitingen zoals jaarverslagen, natuurgidsen, Albert Heijn moestuinactie, vlaggen, jeugd doeboeken, vrachtwagens, etc.

PROJECT MET NAPK

NAPK staat voor Nederlandse Associatie voor Podiumkunsten en is de branchevereniging van  podiumkunst-producenten in Nederland. De NAPK fungeert als werkgeversorganisatie en sluit namens de sector cao’s af met de vakbonden. Tegelijkertijd bevorderen ze de positionering van de podiumkunsten richting politiek, overheden en culturele fondsen. Ze bieden leden de mogelijkheid om elkaar online en offline te ontmoeten. 

Een nieuwe identiteit voor NAPK Nederlandse Associatie Voor Podiumkunsten